brievenbusreclame-logo
brievenbus-congres-2018
brievenbusreclame-logo
Koop nu tickets

Morten Hovmand Buch

Morten-Hovman-Buch

Onderwerp: Buitenland en nieuwe initiatieven. COOP DK revised: gepersonaliseerde folderpakketten, Ja-Ja sticker. Een korte update & discussie.
Morten Hovmand Buch ruim 3 jaar big data & communicatie adviseur van de 5 formats van Coop DK. Geeft razendsnel inzicht over de status, hobbels te nemen, voorkeuren van het publiek met betrekking tot de stickerproblematiek & de gepersonaliseerde folderpakketten (vgl. Kiesjefolders.nl): er is veel gebeurt in sinds hij 2 jaar geleden bij ons op het podium stond. Zijn vraag: had de sector sneller moeten reageren op de veranderingen in de maatschappij?

Marianne Zwagerman

Dagvoorzitter: Innovatiestrateeg, media-expert, veel gevraagd voor radio en tv!

Sjuul Paradijs

Onderwerp: Nieuwe initiatieven en visie op retail & Communicatie

Jan van Dun

Onderwerp: De folder en de transitie van de uitgever.

Denis Doeland

Onderwerp: Visie, learnings van buiten de sector.

Morten Hovmand Buch

Onderwerp: Buitenland en nieuwe initiatieven.

Carl Erik Stubkier

Jysk met 2600 Winkels in 50 landen en een omzet van €2,5 miljard.

Lodewijk van der Peet

Onderwerp: Is er een alternatief voor de folder?

Mieke van Deursen

Na vorig jaar Rituals, nu de top- ondernemer: oprichtster van Shoeby

John Sluyter

De pracht case over transitie naar nieuwe branding en omnichannel.

Jos Bettinger

Wie mag bepalen wat in mijn brievenbus komt?

Jelle SLof

De folder kunstenaar.