brievenbusreclame-logo
brievenbus-congres-2018
brievenbusreclame-logo
Koop nu tickets

Marianne Zwagerman

Marianne-Zwagerman

Dagvoorzitter: Marianne Zwagerman
Staat voor empowerment van vrouwen in business! No nonsens. Humor. Kennis van zaken: was verantwoordelijk voor de onlinestrategie van TMG. Mediacritica in het Mediaforum op NPO Radio 1. Opinieleider op radio en tv bij WNL. Radiocolumn op BNR Nieuwsradio.
Onder haar bezielende leiding gaan we op 14 juni disruptief out of the box aan de slag met de nieuwe kansen voor de folder.

Marianne Zwagerman

Dagvoorzitter: Innovatiestrateeg, media-expert, veel gevraagd voor radio en tv!

Sjuul Paradijs

Onderwerp: Nieuwe initiatieven en visie op retail & Communicatie

Jan van Dun

Onderwerp: De folder en de transitie van de uitgever.

Denis Doeland

Onderwerp: Visie, learnings van buiten de sector.

Morten Hovmand Buch

Onderwerp: Buitenland en nieuwe initiatieven.

Carl Erik Stubkier

Jysk met 2600 Winkels in 50 landen en een omzet van €2,5 miljard.

Lodewijk van der Peet

Onderwerp: Is er een alternatief voor de folder?

Mieke van Deursen

Na vorig jaar Rituals, nu de top- ondernemer: oprichtster van Shoeby

John Sluyter

De pracht case over transitie naar nieuwe branding en omnichannel.

Jos Bettinger

Wie mag bepalen wat in mijn brievenbus komt?

Jelle SLof

De folder kunstenaar.