brievenbusreclame-logo
brievenbus-congres-2018
brievenbusreclame-logo
Koop nu tickets

Lodewijk van der Peet

Lodewijk-van-der-Peet
Onderwerp: Is er een alternatief voor de folder? 
BeyenMeyer, waar Lodewijk de managing director van is, heeft veel retailers als klant. Waaronder de koning van de reclamefolder: Kruidvat.
Lodewijk heeft veel liefde voor en kennis van de reclamefolder en heeft de afgelopen twee jaar initiatieven ontwikkeld om met de folder de transitie te maken naar de nieuwe (digitale) tijden. Vanuit de geschiedenis van media/communicatie geeft hij inzicht in de plaats en evolutie van de folder. Presenteert hij een nieuw initiatief/model dat mogelijk het ultieme antwoord is op de ‘modern times’. De toekomst.

Marianne Zwagerman

Dagvoorzitter: Innovatiestrateeg, media-expert, veel gevraagd voor radio en tv!

Sjuul Paradijs

Onderwerp: Nieuwe initiatieven en visie op retail & Communicatie

Jan van Dun

Onderwerp: De folder en de transitie van de uitgever.

Denis Doeland

Onderwerp: Visie, learnings van buiten de sector.

Morten Hovmand Buch

Onderwerp: Buitenland en nieuwe initiatieven.

Carl Erik Stubkier

Jysk met 2600 Winkels in 50 landen en een omzet van €2,5 miljard.

Lodewijk van der Peet

Onderwerp: Is er een alternatief voor de folder?

Mieke van Deursen

Na vorig jaar Rituals, nu de top- ondernemer: oprichtster van Shoeby

John Sluyter

De pracht case over transitie naar nieuwe branding en omnichannel.

Jos Bettinger

Wie mag bepalen wat in mijn brievenbus komt?

Jelle SLof

De folder kunstenaar.