brievenbusreclame-logo
brievenbus-congres-2018
brievenbusreclame-logo
Koop nu tickets

Jos Bettinger

Jos-Bettinger

Team Vier. Wie mag bepalen wat in mijn brievenbus komt? Hoe beleeft men die brievenbus? Hoe privé is het?  Naar welke kanalen gaat men uitwijken? Wat denkt men van digitaal? Wie gaat wel/niet ja-ja plakken. Wat zijn de redenen? Bettinger onderzocht dit en meer in opdracht van BBR. Hij is  Senior Research Consultant. Presenteert de resultaten in een zeer korte Research-Rap, waarna wij  voldoende tijd overhebben voor een discussie over zijn bevindingen.

Marianne Zwagerman

Dagvoorzitter: Innovatiestrateeg, media-expert, veel gevraagd voor radio en tv!

Sjuul Paradijs

Onderwerp: Nieuwe initiatieven en visie op retail & Communicatie

Jan van Dun

Onderwerp: De folder en de transitie van de uitgever.

Denis Doeland

Onderwerp: Visie, learnings van buiten de sector.

Morten Hovmand Buch

Onderwerp: Buitenland en nieuwe initiatieven.

Carl Erik Stubkier

Jysk met 2600 Winkels in 50 landen en een omzet van €2,5 miljard.

Lodewijk van der Peet

Onderwerp: Is er een alternatief voor de folder?

Mieke van Deursen

Na vorig jaar Rituals, nu de top- ondernemer: oprichtster van Shoeby

John Sluyter

De pracht case over transitie naar nieuwe branding en omnichannel.

Jos Bettinger

Wie mag bepalen wat in mijn brievenbus komt?

Jelle SLof

De folder kunstenaar.