brievenbusreclame-logo
brievenbus-congres-2018
brievenbusreclame-logo
Koop nu tickets

John Sluyter

John-Sluyter

Trendhopper.

 

De pracht case over transitie naar nieuwe branding en omnichannel. John stuurt als Formule Manager Marketing/Communicatie van VME. Waarmee word hij geconfronteerd, als zo vele andere retailers, op het moment dat je het verleden van je afschudt. Gaan je klanten mee in de verandering? Komen die nieuwe, jonge klanten er bij? Gaan je medewerkers en directies mee? Geloven zij erin als de communicatiemix wordt bijgesteld? De winkelvloer een vernieuwing ondergaat? Een absoluut herkenbaar traject voor velen. En ieder heeft zijn/haar eigen oplossingen.

Marianne Zwagerman

Dagvoorzitter: Innovatiestrateeg, media-expert, veel gevraagd voor radio en tv!

Sjuul Paradijs

Onderwerp: Nieuwe initiatieven en visie op retail & Communicatie

Jan van Dun

Onderwerp: De folder en de transitie van de uitgever.

Denis Doeland

Onderwerp: Visie, learnings van buiten de sector.

Morten Hovmand Buch

Onderwerp: Buitenland en nieuwe initiatieven.

Carl Erik Stubkier

Jysk met 2600 Winkels in 50 landen en een omzet van €2,5 miljard.

Lodewijk van der Peet

Onderwerp: Is er een alternatief voor de folder?

Mieke van Deursen

Na vorig jaar Rituals, nu de top- ondernemer: oprichtster van Shoeby

John Sluyter

De pracht case over transitie naar nieuwe branding en omnichannel.

Jos Bettinger

Wie mag bepalen wat in mijn brievenbus komt?

Jelle SLof

De folder kunstenaar.