brievenbusreclame-logo
brievenbus-congres-2018
brievenbusreclame-logo
Koop nu tickets

Jan van Dun

Jan-van-Dun

Onderwerp: De folder en de transitie van de uitgever.

H-a-H bladen, folder & digitaal Directeur Local Media van de Persgroep. Verantwoordelijk voor o.a. 152 huis-aan-huisbladen en hun reorganisatie in 2017. Strateeg op gebied van offline/online/lokaal. Weet dus wat transitie inhoudt. En heeft een heldere visie op omnichannel. De Persgroep ging online met o.a. Reclamefolders.nl en nu ook met Endemol(Shine) m.b.t. digitale videocontent. Zijn verhaal over folderland, H-A-H bladen en de digitale kanalen. Wat kunnen wij de komende tijd van De Persgroep verwachten?

Marianne Zwagerman

Dagvoorzitter: Innovatiestrateeg, media-expert, veel gevraagd voor radio en tv!

Sjuul Paradijs

Onderwerp: Nieuwe initiatieven en visie op retail & Communicatie

Jan van Dun

Onderwerp: De folder en de transitie van de uitgever.

Denis Doeland

Onderwerp: Visie, learnings van buiten de sector.

Morten Hovmand Buch

Onderwerp: Buitenland en nieuwe initiatieven.

Carl Erik Stubkier

Jysk met 2600 Winkels in 50 landen en een omzet van €2,5 miljard.

Lodewijk van der Peet

Onderwerp: Is er een alternatief voor de folder?

Mieke van Deursen

Na vorig jaar Rituals, nu de top- ondernemer: oprichtster van Shoeby

John Sluyter

De pracht case over transitie naar nieuwe branding en omnichannel.

Jos Bettinger

Wie mag bepalen wat in mijn brievenbus komt?

Jelle SLof

De folder kunstenaar.