brievenbusreclame-logo
brievenbus-congres-2018
brievenbusreclame-logo
Koop nu tickets

Denis Doeland

dennis-doeland

Onderwerp: Visie, learnings van buiten de sector.

Wat Retail kan leren van Music & Dance. Mediastrategie, digitalisering, big data, relatie, fans & organisatie.

Denis Doeland, Mr. Music Industry & Dance. Was de eerste die inzag dat data de sleutel is tot de fans. In combi met digitalisering van de communicatie. Hij hielp ID&T groot maken. Schrijft columns, boeken. Adviseert over de transitie naar digitaal/internet & social media. Over de noodzaak van content, fans, je waarde propositie en integratie van fysiek & digitaal.

Marianne Zwagerman

Dagvoorzitter: Innovatiestrateeg, media-expert, veel gevraagd voor radio en tv!

Sjuul Paradijs

Onderwerp: Nieuwe initiatieven en visie op retail & Communicatie

Jan van Dun

Onderwerp: De folder en de transitie van de uitgever.

Denis Doeland

Onderwerp: Visie, learnings van buiten de sector.

Morten Hovmand Buch

Onderwerp: Buitenland en nieuwe initiatieven.

Carl Erik Stubkier

Jysk met 2600 Winkels in 50 landen en een omzet van €2,5 miljard.

Lodewijk van der Peet

Onderwerp: Is er een alternatief voor de folder?

Mieke van Deursen

Na vorig jaar Rituals, nu de top- ondernemer: oprichtster van Shoeby

John Sluyter

De pracht case over transitie naar nieuwe branding en omnichannel.

Jos Bettinger

Wie mag bepalen wat in mijn brievenbus komt?

Jelle SLof

De folder kunstenaar.