brievenbusreclame-logo
brievenbus-congres-2018
brievenbusreclame-logo
Koop nu tickets

Carl Erik Stubkier

Carl-Erik-Stubkier

Carl Erik Stubkier, van Jysk. Met 2600 Winkels in 50 landen en omzet van 2,5 mljrd. Wat zijn de alternatieven, innovaties, verschillen en overeenkomsten in de 19 landen waarvoor Carl Erik onder andere de campagnes plant, marketing- en mediabudgetten beheert en aanstuurt. Ook eindverantwoordelijkheid heeft voor de media- en print-inkoop. En hoofdonderhandelaar is voor de folders.

Marianne Zwagerman

Dagvoorzitter: Innovatiestrateeg, media-expert, veel gevraagd voor radio en tv!

Sjuul Paradijs

Onderwerp: Nieuwe initiatieven en visie op retail & Communicatie

Jan van Dun

Onderwerp: De folder en de transitie van de uitgever.

Denis Doeland

Onderwerp: Visie, learnings van buiten de sector.

Morten Hovmand Buch

Onderwerp: Buitenland en nieuwe initiatieven.

Carl Erik Stubkier

Jysk met 2600 Winkels in 50 landen en een omzet van €2,5 miljard.

Lodewijk van der Peet

Onderwerp: Is er een alternatief voor de folder?

Mieke van Deursen

Na vorig jaar Rituals, nu de top- ondernemer: oprichtster van Shoeby

John Sluyter

De pracht case over transitie naar nieuwe branding en omnichannel.

Jos Bettinger

Wie mag bepalen wat in mijn brievenbus komt?

Jelle SLof

De folder kunstenaar.