brievenbusreclame-logo
BBR_side images_1
brievenbusreclame-logo

Sprekers 2018

CHANGE FOR BETTER.  De Westergasfabriek te Amsterdam,  14 juni 2018. 

Including lunch &  salsa afterparty :)

Roerige jaren voor de folder. Roerige jaren dus voor de omnichannel strategie en het bereiken van de klant en prospect van Retail, Detailhandel & Merkfabrikant. Maar het programma van het BBR Congres laat zien dat er meer oplossingen dan problemen zijn. Wij zetten de koers uit van de transitie van de inzet van media. Maken de verdiepingslag van de bestaande folderpraktijk en stomen door naar al die nieuwe ideeën en alternatieven die nu ontstaan. Sprekers van naam uit alle windstreken delen hun kennis en gaan in discussie. Onder begeleiding van de onze ster-business vrouw & media-expert Marianne Zwagerman.

Marianne Zwagerman

Dagvoorzitter: Innovatiestrateeg, media-expert, veel gevraagd voor radio en tv!

Sjuul Paradijs

Onderwerp: Nieuwe initiatieven en visie op retail & Communicatie

Jan van Dun

Onderwerp: De folder en de transitie van de uitgever.

Denis Doeland

Onderwerp: Visie, learnings van buiten de sector.

Morten Hovmand Buch

Onderwerp: Buitenland en nieuwe initiatieven.

Carl Erik Stubkier

Jysk met 2600 Winkels in 50 landen en een omzet van €2,5 miljard.

Lodewijk van der Peet

Onderwerp: Is er een alternatief voor de folder? 

Mieke van Deursen

Na vorig jaar Rituals, nu de top- ondernemer: oprichtster van Shoeby

John Sluyter

De pracht case over transitie naar nieuwe branding en omnichannel.

Jos Bettinger

 Wie mag bepalen wat in mijn brievenbus komt?

Jelle SLof

De folder kunstenaar.