brievenbusreclame-logo
tickets
brievenbusreclame-logo

Foto's BBR congres 2018

Fotografie: Giuseppe Toppers

15/06: BBR 2018: Artist Impression: The morning after’ van een prachtig congres.

De reclamefolder is op de kaart gezet. Met veel landelijke publiciteit vooraf.

Met realistische, stimulerende content tijdens het congres. Dat de folder nuttig en succesvol is behoeft geen discussie. En is natuurlijk in meerdere bijdragen als zodanig bestempeld. Vele, vele voorbeelden uit Europa, Nederland. Of men nu 2 keer of 50 keer per jaar de folder verspreidt. Of het nu een (tijdelijke) switch is naar de digitale uitvoering. Of een oproep tot een verbeterde combi van beiden. In een omnichannel strategie heeft het een – vaak verschillende – functie. En de toepassingen zijn allemaal even belangrijk.

Quote daarbij: “Het niveau van de folder zit in de lift”.

Ook waar: Shoeby won de Folder Vakprijs! Intratuin werd geroemd door de constante kwaliteit en vernieuwing: met de Oeuvre Prijs. En de Runner Up Prijs ging naar – jawel – Flying Tiger! Een verwijzing naar de uitbreiding volgend jaar met een nieuwe categorie: De instore reclamefolders en -magazines.

De vernieuwing, transitie, nieuwe business- en verspreidmodellen, data en o.a. learnings uit de Europese landen werden afgesloten met een feeërieke ‘BBR’ Latin/Tropical Night, Salsa Dance Party. Voor de entree van ons Westerunie gebouw: in de openlucht: Prachtige salsamuziek, zwierende, vrolijke en swingende mensen.