De 20-ste editie van het BBR Congres

De ultieme meeting over de offline en online folder

Het is een congres met een rijke geschiedenis. Door de jaren heen passeerden honderden, inspirerende sprekers en vele relevante thema’s de revue. Wie had je zoal in die afgelopen jaren kunnen ontmoeten…

Paul Smit, Midas Dekkers, Frenk van der Linden, Rene Repko, Marianne Robben, Eugene Roorda, Dick Suèr, Guido Thijs, Fer van der Plas, Herna Verhagen of als we een greep nemen uit de bedrijven die presenteerden: DA Retail Group. HEMA, AH, Kruidvat, Macintosh, Veldkamp, TROS, V&D, GfK, UvA, T for Telecom, Bristol, Readers Digest, Carat, Sara Lee/DE, Lotto, Metro, Gamma, Kijkshop, Wehkamp, Mandemakers, Neurensics, Layar, MediaMarkt, La Place, Karwei & Macy’s.

Voor de twintigste keer organiseren we nu het congres met een nieuw professioneel team dat vernieuwing en een frisse kijk zeker niet schuwt!

20 Jaar een Nieuw media Evolutie of Revolutie?

GAAN WE TERUGKIJKEN?

Ja, maar met mate. Met als vraag, was het in die 20 jaar een media en klantcontact Evolutie of Revolutie? Wij menen: het was in ieder geval stormachtig. Internet en mobiel gingen van niets naar veel. Klantdata, Big Data, werd handelbaar (denk aan segmentatie). De ‘customer journey’ schudde op de vertrouwde grondvesten. Contentmarketing werd de nieuwe marketing. De integratie van offline en online communicatie belande in een versnelling.

In de nieuwe opzet van het congres zullen gerenommeerde marketeers en discission makers uit retail het geweten, de spiegel en commentator vormen van alles wat het podium plaats vindt. Zij duiden de betekenis van de presentaties en interviews. Met uitgesproken meningen geven zij een pittige zet aan de discussies tussen de sprekers en de deelnemers van het congres.

En… het wordt vooral een feest.

Sfeerimpressie BBR congres 2015

Het programma was zeer de moeite waard. Dit jaar bezochten bijna 100 retailers en merkfabrikanten het congres: kopstukken van o.a. Albert Heijn, Makro, DA. Hornbach, Lidl, MacIntosh, Auping, BodyShop, Intergamma, Xenos, Coop, Intertoys en Formido.

Het congres wordt traditioneel breed gedragen door de bedrijven uit de keten, de media en brancheverenigingen. Bekijk hier onze sponsors.

See you at the 20th BBR CONGRESS IN 2016!