brievenbusreclame-logo
brievenbus-congres-2018
brievenbusreclame-logo
Koop nu tickets

Sjuul Paradijs

Sjuul-Paradijs

Onderwerp: Nieuwe initiatieven en visie op retail & Communicatie

It’s all about content: Journalistieke content.
Hij begon in 1986 bij De Echo. Werd hoofdredacteur van De Telegraaf en is nu ondernemer met Trusted Media Publishers. Gaat de knuppel in het hoenderhok gooien.
Zijn visie op de retailer en de folder: denk meer als uitgever!
Gaat ook in op een nieuw project met vier grote retailers: journalistieke content in de folder.

Marianne Zwagerman

Dagvoorzitter: Staat voor empowerment van vrouwen in business!

Sjuul Paradijs

Onderwerp: Nieuwe initiatieven en visie op retail & Communicatie

Jan van Dun

Onderwerp: De folder en de transitie van de uitgever.

Dennis Doeland

Onderwerp: Visie, learnings van buiten de sector.

Morten Hovman Buch

Onderwerp: Buitenland en nieuwe initiatieven.

Carl Erik Stubkier

Jysk met 2600 Winkels in 50 landen en een omzet van €2,5 miljard.