brievenbusreclame-logo
brievenbus-congres-2018
brievenbusreclame-logo
Koop nu tickets

Jan van Dun

Jan-van-Dun

Onderwerp: De folder en de transitie van de uitgever.

H-a-H bladen, folder & digitaal Directeur Local Media van de Persgroep. Verantwoordelijk voor o.a. 152 huis-aan-huisbladen en hun reorganisatie in 2017. Strateeg op gebied van offline/online/lokaal. Weet dus wat transitie inhoudt. En heeft een heldere visie op omnichannel. De Persgroep ging online met o.a. Reclamefolders.nl en nu ook met Endemol(Shine) m.b.t. digitale videocontent. Zijn verhaal over folderland, H-A-H bladen en de digitale kanalen. Wat kunnen wij de komende tijd van De Persgroep verwachten?

Marianne Zwagerman

Dagvoorzitter: Staat voor empowerment van vrouwen in business!

Sjuul Paradijs

Onderwerp: Nieuwe initiatieven en visie op retail & Communicatie

Jan van Dun

Onderwerp: De folder en de transitie van de uitgever.

Dennis Doeland

Onderwerp: Visie, learnings van buiten de sector.

Morten Hovman Buch

Onderwerp: Buitenland en nieuwe initiatieven.

Carl Erik Stubkier

Jysk met 2600 Winkels in 50 landen en een omzet van €2,5 miljard.