brievenbusreclame-logo
BBR_side images_1
brievenbusreclame-logo

Sprekers 2018

CHANGE FOR BETTER.  De Westergasfabriek te Amsterdam,  14 juni 2018. 

Including lunch &  salsa afterparty

Roerige jaren voor folder. Roerige jaren dus voor de omni-channelstrategie en het bereiken van de klant en prospect van Retail, Detailhandel & Merkfarikant. Maar het programma van het BBR Congres laat zien dat er meer oplossingen dan problemen zijn. Wij zetten de koers in de transitie van de media-inzet. Maken de verdiepslag van de bestaande folderpraktijk en stomen door naar al die nieuwe ideeen en laternatieven die nu ontstaan. Sprekers, Merken van naam uit alle windstreken delen hun kennis en gaan in discussie. Onder begeleiding van de onze ster-business vrouw & media-expert Marianne Zwagerman.

Marianne Zwagerman

Dagvoorzitter: Staat voor empowerment van vrouwen in business!

Sjuul Paradijs

Onderwerp: Nieuwe initiatieven en visie op retail & Communicatie

Jan van Dun

Onderwerp: De folder en de transitie van de uitgever.

Dennis Doeland

Onderwerp: Visie, learnings van buiten de sector.

Morten Hovman Buch

Onderwerp: Buitenland en nieuwe initiatieven.

Carl Erik Stubkier

Jysk met 2600 Winkels in 50 landen en een omzet van €2,5 miljard.