brievenbusreclame-logo
bbr-folder-vakprijs-icom

Folder Vakprijs

brievenbusreclame-logo

Folder Vakprijs

Voor de Folder Vakprijs 2018 kan tot 21 mei 2018 worden ingezonden. De winnaar wordt bekendgemaakt tijdens het BBR Congres op 14 juni 2018 in de Westergasfabriek in Amsterdam.

Winnaar van de Folder Vakprijs 2017 was Leen Bakker!! De prijs voor het meest veelbelovende, nieuwe folderinitiatief in Nederland, ging naar Suitable. De Oeuvre Prijs ging naar Karwei.

Zeker weten dat de jury ook jouw folder (papier/digitaal) beoordeelt  voor de Folder Vakprijs 2018?

Stuur ze dan uiterlijk 21 mei naar de Vakjury!

Want eind mei 2018 komt de jury van de Folder Vakprijs bijeen om vanuit vakmatig opzicht de beste folderaar van het afgelopen jaar te kiezen.

Deze jury is  onafhankelijk en bestaat uit vakkundige professionals die per merk de folders beoordeelt en de winnaar kiest.

De Folder Vakprijs gaat jaarlijks naar de retailer die met zijn folder het beste heeft gepresteerd op de criteria:

  • creativiteit
  • effectiviteit / activatie
  • vernieuwing / innovatie
  • opvallend
  • passend binnen de multichannel communicatiemix

In 2018 wordt voor het eerst iedereen uitgenodigd ook zelf zijn of haar op deze criteria best scorende folder in te zenden. De jury neemt -naast haar eigen selectie- ook alle inzendingen mee in de beoordeling.

Inzenden doe je met een begeleidend schrijven waarin je kort aangeeft waarom dit je beste (scorende) folder van het afgelopen kalenderjaar was. Daarbij vermeld je op welke van de criteria die specifieke folder het beste heeft gepresteerd. Aan inzending zijn geen kosten verbonden.

Je inzending, bestaande uit de begeleidende brief en een digitaal exemplaar van de folder, moet uiterlijk op 21 mei 2018 via email (info@sharkwise.com) zijn ontvangen. Separaat zend je via de post 3 exemplaren van je beste folder naar BBR, Kortenaerlaan 22, 2121 XK Bennebroek.

Leenbakker, Karwei & Suitable. Sta jij hier op 14 juni ?!

DE JURY VAN DE FOLDER VAKPRIJS;

De Jury Folder Vakprijs 2018 bestaat uit 9 leden, te weten: Rob Beemster (Adformatie); Herbert Haaij (Sharkwise/BBR Congres); Diana Janssen (DDMA); Martijn Kammeijer (Koninklijke Drukkerij Em. de Jong); Arjan Leest (Mixed & Augmented); Guillermo Sanchez (Publicitas.com); Caroline van Turennout (Zeeman); Hans Verstraaten (Pelican Media, columnist Retail Trends) en Jurjen Worp (Coop Supermarkten). Charles Borremans (van het Brand-shoppermarketing bureau Redmint) fungeerde wederom als voorzitter van de jury.

Charles Borremans, Redmint

Hans Verstraaten, Pelican Media

Rob Beemster, Adformatie

Arjan Leest, Mixed & Augmented

Diana Janssen, DDMA

Guillermo Sanchez, Publitas.com

Jurjen Worp, Coop Supermarkten
Herbert Haaij, SharkWise
Martijn Kammeijer, Koninklijke Drukkerij Em. De Jong
Caroline van Turennout, Zeeman