brievenbusreclame-logo
BBR_Button_koop nu
BBR_Button_programma

Aanmelden nieuwsbrief

brievenbusreclame-logo
BBR_Button_koop nu

Congres 2017 - Alice in folderland

Header congres

FOTO’S CONGRES – ALICE IN FOLDERLAND 2017

WHERE DO YOU WANT TO END UP?

Het BBR congres van 18 mei was weer eens lekker actueel, inspirerend, interactief, relevant, praktisch en vooral opiniërend. Na één middag op de fantastische locatie ‘De Hallen Amsterdam’ waren we weer helemaal ‘up-to-date’: bijvoorbeeld over hoe het nu zit en verder moet met de Ja/Ja sticker in Amsterdam, dat je veel kunt leren van het onderzoek naar de rol van de (off/online) folder in de customer journey (Team Vier), wat de belangrijkste trends in retail zijn (Paul Moers) en veel meer. En er werd weer druk ge-netwerkt: logisch met een sublieme verdeling onder de aanwezige bedrijven van 50-50 retail/merkproducenten en bureau’s/overige dienstverlening.

Nog even kort samengevat de grote lijnen:

WAT BEPAALT DE TOEKOMST VAN DE BRIEVENBUSRECLAME?

De veranderingen in de winkel en de winkelstraat, het veranderend oriëntatie- en koopgedrag van de consument, duurzaamheidseisen en de veranderende communicatietechnologie bepalen mede de toekomst van brievenbusreclame. Zijn we in staat de onlinestrategie te matchen met de beproefde communicatie zoals eerder is gebeurd met de folder en TV?

VISIES & MENINGEN

We gaan daarvoor in gesprek met eminente hardcore onliners, de mixers, de merkbouwer, succesvolle ondernemers, onderzoekers en visionairs. Er worden visies en meningen gewisseld over de winkelstraat van de toekomst, gepersonaliseerde (online) folders/nieuwsbrieven, milieu, privacy en big data, merkbouw, oplages, businessmodellen, de toekomst van print, kosten, baten en bereik. Dit alles ondersteund met de uitkomsten van zeer recent onderzoek.

Sprekers

Maarten

Maarten Bouwhuis, BNR Gangmakers. Dagvoorzitter. Charmant, scherp, interactief

Paul Moers

In retail land en in de media zeer bekende retail expert.

Arjen Schouten

Arjen Schouten is driver van de expansie van Rituals.

Piet Hein Smit

Mede-oprichter van reclamebureau XXS AMSTERDAM.

Esther Van Schaik-Klinkhamer

Directeur Spotta Digital.

Maarten van Deurzen

Directeur, oprichter Allefolders.nl.

Aldo Breed

Oprichter Kiesjefolders.nl

Patrick Verkaart

Productmanagement, Pricing Spotta.

Ruud Giebels

Algemeen Directeur Reclamefolder.nl.

Frank Huigen

Channel Director Commercial Printing Canon Nederland.

Stephan van Velthoven

Onderzoeksdirecteur teamvier.

programma