brievenbusreclame-logo
brievenbus-reclame-icon
brievenbusreclame-logo

Brievenbus Reclame Congres 2018

Mei, de maand van de folder: de maand van het nationale BBR Congres.

De voorbereidingen voor dit spannende evenement zijn gestart. En we weten, dat de offline en online folder in mei weer een enerverend jaar achter de rug hebben. Zoals:

  • Nudging: lokale overheid (Amsterdam) bepaalt hoe bewoners informatie tot zich moeten nemen: de Ja/Ja Sticker
  • Internationalisering Part I nieuwe communicatie van nieuwe, in NL neergestreken, internationale retailers
  • Internationalisering Part II: NL retailers ‘go Europe’
  • Versplintering van Bereik: van onze media naar “My Media”
  • Automation: ook van papieren folder?
  • (Big) Data optimalisatie: motor van off- en online
  • Print revolution; Parallel printing door combinatie klassieke en digitale technieken

En nog veel meer trends in de marketing ‘new speak’.

Daarom gaan we – met dit in het achterhoofd – in 2018 terug naar de basis. Helderheid verschaffen. Het kaf van het koren scheiden. Analyseren wat belangrijk en wat urgent is.

Volg onze berichtgeving

Kwaliteit is King. Content is King.
Dat is onze focus. Dat is onze ‘heritage’. Verschil moet er zijn.